Jeg sidder med en udfordring, som mange sikkert kender til. Tid til sociale medier.

Jeg arbejder 80 timer om ugen og kører med 120 km/t men forsøger at finde tid til at være aktiv på de sociale medier, MEN er tiden givet godt ud ?

Mange selv proklameret SoMe guruer vil gerne sælge mig deres kurser til hvordan jeg får mere succes på de sociale medier, MEN kan de skaffe mig mere tid ?
Jeg oplever TID som en meget knap resurse og jo mere jeg fokus jeg giver sociale medier, jo mere indser jeg hvor utilstrækkeligt min indsats er.

En løsning ville måske være at ansætte en SoMe expert, men er det ikke bare at skubbe problemet over på en anden som jeg så skal afholde ugentlige møder med for at fodre med aktuel brancheviden ?

En stille frustration der tid til anden får lov at fylde i mit sind uden at en umiddelbar løsning materialisere sig. Måske man skulle gå tilbage til old school pressemeddelser, men når de så målgruppen ?

Jeg er sikker på at der sidder mange ligesom jeg, med samme udfordringer uden at have en umiddelbar løsning.

Nu vel –  jeg henter mig en kop kaffe og checker mit Linkedin feed igennem og drømmer mig til mere tid.